Уеб дизайнът - първото впечатление на клиента за компанията!
Комуникативната сила на един сайт е величина, която не може да бъде изчислена по строго дефинирана математическа формула. Основните фактори, които оказват влияние върху ефективността й лесно могат да бъдат изброени и описани, но се изисква талант и профисионализъм, за да бъдат „сглобени” в работещо цяло.
1. Текст – текстът е един от най-силните методи за комуникация във всеки уеб сайт. Достоверността и убедителността на даден текст печелят доверието и предразположението на потребители. Важно е не само да използвате правилните думи, но и да ги оформите в четивен текст. Заглавие, шрифт, фонт, карета... всеки детайл има роля за постигане на цялостния ефект. Съобразявайки се с уникалните потребности на вас и вашия бизнес, ние ще имаме грижата да визуализираме текста по най-подходящия персонално за вас начин.
2. Снимки – снимките са комуникативен аргумент, които често оказва много по-силно емоционално въздействие и от текста. Подбирането на креативни и фокусиращи вниманието снимки е половината от работата. Останалото е въпрос на дизайнерски усет и талант. Синхронизирането им с останалата част от комуникативните елементи е нашата сила!
3. Икони – една от причините, поради които иконите са толкова използвани в уеб дизайна е способността им лесно и красноречиво да предават съобщения без да използват текст. Силно въздействие, без много излишни приказки... ние знаем как да накараме иконите да „говорят” за вас!
4. Цветове – тъй като съществува изключително богато разнообразие от цветове, които могат да бъдат използвани в уеб дизайна, е важно да споменем, че за всеки конкретен проект, цветовете трябва да се избират не само заради това, че изглеждат добре. Необходимо е да се познава и тяхната психологическа роля при създаване на подходящата потребителска нагласа и настроение.
5. Стил на дизайна – стилът, в който е издържан дадения уеб сайт също има ключово значение за комуникаране на желаното съобщение. Всеки бранш се отличава с определени характеристки и стил, които несъмнено дават отражение и при създаване на онлайн визията на дадената компания. Освен това, стилът трябва да бъде съобразен и с потребителите на сайта – той трябва не само да ги насочва към дейността на фирмата, но и да им създава комфорт и да им вдъхва надежност.
6. Аудио и видео комуникация – интегрирането на аудио и видео елементи в сайтовете е все по-често срещано явление, тези методи на комуникация обаче трябва да бъдат интелигентно и премерено използвани, за да не постигнат точно обратния ефект.
Нашата амбиция е да ви предложим продукт, който адекватно и ефективно ще ви представя пред конкретно таргетираната ви аудитория. Ето защо ще започнем от вашите конкретни цели и потребности.