Ако ви е интересно да разберете защо сайта не Ви носи печалба – предлагаме ви да се възползвате от услугата ни одит и анализ на сайт и съвместно с нашите експерти по SEO оптимизация и usability да оценим качество на ресурса ви в мрежата.
Анализ / одит на сайта е нужен, когато вие си задавате въпрос защо:
-
Вие имате много посетители, но малко позвънявания от клиенти;
-
Вие имате добри позиции в SERP (Search Engine Results Page), но малко продажби;
-
Вие сте платили за оптимизация, а позициите не се подобряват;
-
Вие просто искате да знаете как да подобрите продажбите от вашия сайт.
Как се провежда анализ и одит на сайт, по точки?
-
-
Оценка на ефективността на списъка на ключовите думи, по които се оптимизира сайта. В следствие вие ще сте запознати кои думи са неефективни за SEO оптимизиране на сайта, от кои следва да се откажете и кои да добавите;
-
Анализиране на поведението на потребителите на сайта със специални тулове за анализ и мониторинг. Вие ще узнаете защо даден посетител е затворил сайта ви без да направи поръчка, кои елементи на сайта ви му се струват непонятни и защо не може да намери интересуващата го информация;
-
Оценка на качеството на текстовете поместени на сайта. Посетителите действително четат текстовете, така че грижите за тях са съществени. Ако текстовете ви са написани “пет за четири-:)”, посетителя ще си тръгне. Ние ще оценим текстовете от гледната точка на търсачките и от маркетинг гледна точка. Текста на сайта трябва да върши две работи – да привлича посетителите и да ги убеждава да подхождат към сделка;
-
Оценка на нивото на SEO оптимизация на сайта. Ако сайта ви вече се оптимизира ние ще оценим безпристрастно качеството на свършената работа;
-
Проверка на качеството на връзките, входящи към сайта;
-
Анализ на качествата на сайта и отстраняване на грешките. Наличието на несъществуващи страници, неправилна визуализация в браузъри, дълго време за зареждане – всичко това води до загуба на клиенти. Ние провеждаме анализ на качествата на сайта и помагаме правилно да разположите страниците на сайта, за да обезпечите логично съдържание на ресурса си;
-
Анализ на главната страница. Главната страница се явява основна за целия сайт. Именно от нея зависи дали ще си тръгне потребителя, не дочаквайки зареждането й или ще премине пътя в сайта, водещ до покупка;
-
Анализ на софтуерното обезпечение на сайта. Ще разберете дали в софтуера на сайта ви има „бъгове“, дали се нуждае от security ъпдейти, дали сайта е бавен заради лош дизайн на базата данни и многото или бавни заявки към нея.
-
Какво ще получите в резултат от анализа?
-
Сформиран сценарий на поведението на потребителя на сайта. Вие ще можете да застанете след това, в ролята на режисьор, за да помогнете на потребителя да разгърне правилни действия на сайта ви;
-
Постъпков план за действия за увеличаване на ефективността на сайта.