За нашите клиенти предлагаме Live Support (поддръжка на живо, в реално време) от оператор, като за тази връзка сме предвидили следните 4 начина на комуникация:
- Чат с оператор през нашият сайт
- Skype чат и разговор
- Поддръжка по телефона
- Е-мейл поддръжка
Всеки наш клиент би могъл да се обърне за техническа помощ от нас или съдействие при работата с нашият WEB базиран софтуер, по един от изброените по горе начини, както и за консултации свързани с развитието на проектите. Независимо кой от тези методи на комуникация изберете, нашите оператори ще ви укажат любезно и професионално съдействие всеки
делничен ден в рамките на работното време от 9:00 до 18:00, както и в събота от 10:00 до 16:00. За клиенти, които са избрали и някоя от нашите програми за платена абонаментна поддръжка, предлагаме и услуги като консултации и обучение на място, обучение на персонал за работа със нашите продукти, както и в зависимост от избраната програма периодично обновяване и оптимизаране за търсещите машини. Не се колебайте и се свържете с нас, още днес!